Annuleren
ONLINE AGENDA & ANNULERINGEN
In onze online boekingsomgeving: "Planetzelf" waar je zelf jouw afspraken kunt beheren, hanteren wij een NO-SHOW beleid. Een NO-SHOW is een klant die geen gebruik maakt van zijn/haar gereserveerde afspraak, die alle mogelijkheden om een afspraak tijdig af te zeggen niet heeft gebruik en dus onaangekondigd niet verschijnt.
Waarom hanteren we het NO-SHOW beleid?
In de prijs van een behandeling zitten veel kosten verwerkt, en bij de meeste kapsalons zijn ook de klanten die niet komen opdagen verwerkt in de prijs, de zogenaamde: NO SHOWS. Zoals iedereen van ons gewend is, zijn wij geen standaard kapsalon maar transparant en duidelijk. Wij vinden het daarom niet nodig om onze eventuele NO SHOW kosten door te berekenen in de prijs van onze bestaande behandelingen. Daar kun jij vervolgens van profiteren omdat wij hierdoor onze prijzen bewust laag kunnen houden. Wij vinden het daarom niet nodig dat jij als trouwe klant hiervan de dupe moet zijn.
Onze voorwaarden voor onze NO SHOWS zijn als volgt:
Vóór 48 uur voor behandeling – kosten = Gratis
Klanten kunnen tot minimaal 48 uur van te voren gratis annuleren, per mail/ telefoon of door in te loggen op de website (na inloggen staat de afspraak onder het kopje mijn afspraken). Via de button onderaan de pagina kom je op de boekingssite.
Binnen 48 uur voor behandeling – kosten = 50%
Klanten die wel hun afspraak binnen 48 uur voor behandeling annuleren wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats.
Niet gekomen/Vergeten – kosten = 100%
Klanten die geen gebruik maken van zijn/haar gereserveerde plaats, alle mogelijkheden om een afspraak af te zeggen niet gebruiken en onaangekondigd niet verschijnen, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. Het No-Show systeem zal dit automatisch herkennen en bijhouden wie wel, wie niet of wie te laat is voor zijn of haar ingeplande afspraak.
E-mail herinnering
Je ontvangt drie dagen voor jouw afspraak een extra herinnering in de vorm van een e-mail. Soms belanden deze herinneringen in de spam-box van de ontvanger waardoor het lijkt of deze niet verstuurd is. Deze e-mail is daarom een extra geheugensteun, je bent echter zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van jouw afspraak. Mocht je niet meer weten wanneer je jouw afspraak hebt gemaakt neem dan contact met ons op telefonisch , via de mail.